Serwisy społecznościowe odgrywają coraz to ważniejszą rolę w świecie mody. Projektanci na swoich profilach (na Facebooku, Instagramie, czy Twitterze) dzielą się m.in. zdjęciami z pokazów, premierowej kolekcji, backstage’u, wrzucają fotografie z sesji, z katalogów, itd.

Co więcej, Instagram i Twitter właśnie stały się wirtualnym miejscem castingów na… modeli. W kwietniu Marc Jacobs postanowił ogłosić konkurs na twarz (a w zasadzie twarze) jego zimowej kampanii. Kandydaci mieli opublikować swoje fotki i oznaczyć je hashtagiem #CastMeMarc.

Spośród (uwaga!) siedemdziesięciu tysięcy zgłoszeń została wybrana dziewiątka finalistów, która poleciała do Nowego Jorku na zdjęcia z samym Davidem Simsem i stylistką Katie Grand. Właśnie opublikowano pierwsze efekty tej niezwykłej sesji.

Niebieskie i różowe włosy, duże okulary, nieoczywista uroda… zobacz kto podbił serca Marca Jacobsa! GALERIA>>