Utopijny ideał inspiruje jesienno-zimową kolekcję i kampanię Louis Vuitton o nazwie „Heaven on Earth”. Abloh kontynuuje w niej swoje założenie patrzenia na świat dziewiczymi oczami dziecka, używając chmur jako symbolu wolności, jedności i pokoju.

Sfotografowana przez natychmiast rozpoznawalnego Tima Walkera, kolekcja nawiązuje przy okazji do surrealistycznych prac belgijskiego artysty René Margritte'a, który sam niejednokrotnie malował chmury na swoich obrazach. Zresztą sama kolekcja jest prezentowana w pozłacanych barokowych ramach, co tylko zwiększa skojarzenia z malarstwem.

W „Heaven on Earth” wzięło udział wielu młodych, twórczych talentów ze wszystkich dziedzin sztuki, w tym brytyjski aktor Michael Ward oraz model Ghanian Ottawa Kwani. Ubrania, charakterystyczne akcesoria, takie jak torba, a nawet niektóre buty są zakryte lub mają nadruk chmury, co idealnie pozwoliło się im wtopić w odrealnione tło.

W kolekcji nie zabrakło też odważnych kontrastów: mamy garnitury w kolorze różowym, oryginalnie wycięte płaszcze oraz dwurzędowe marynarki. Potwierdza się jedno – mało kto robi tak pomysłowe kampanie jak Louis Vuitton. W GALERII>>> możecie zobaczyć efekt pracy marki z Timem Walkerem. 

CZYTAJ: Moda męska: Louis Vuitton na sezon wiosna-lato 2021 [GALERIA]

ZOBACZ: Kampania Louis Vuitton na wiosnę/lato 2020: Tak pięknego hołdu dla Afryki dawno nie widzieliście!

ELLE MAN POLECA: Kampania Louis Vuitton pre-fall 2020 to szczyt kreatywności! Wśród gwiazd Jaden Smith, Alicia Vikander i Sophie Turner