Nicolas Ghesquière konsekwentnie kreuje wizerunek Louis Vuitton. Wszystkie jego kampanie dla francuskiego domu mody powstają w podobnej estetyce. Projektant właśnie zaprezentował nową sesję wizerunkową promującą ubrania i dodatki LV na sezon jesień-zima 2015/2016. Jak można było się domyślić nazwał ją "Series 3". Nietrudno było także odgadnąć nazwiska fotografów, którzy przy niej pracowali. Bruce Weber i Juergen Teller współtworzyli także pierwszą i drugą odsłonę kampanii. Tym razem Teller sfotografował niedaleko Barcelony Angel Rutledge, Liyę Kebede, różowowłosą Fernandę Ly, szwedzką tancerkę i aktorkę Alicię Vikander (nową twarz Louis Vuitton) i ambasadorkę marki Jennifer Connelly. Filmowe ujęcia Webera powstały z kolei na lotnisku w Miami, a przed jego obiektywem stanęły: Freja Beha, Rianne van Rompaey i Julia Merkelbach. Mimo, że Teller i Weber mają zupełnie odmienną estetykę, ich prace razem niezwykle się uzupełniają. "Series 3" jest tego (kolejnym) najlepszym dowodem.

Kampania Louis Vuitton jesień-zima 2015/2016 - Zobacz zdjęcia>>