Paryskie zdjęcia Louis Vuitton odwołują się do silnych tradycji marki. Konkretnie do XIX w., którego połowa markuje narodziny imperium. Czasy kufrów podróżnych, wojaży pociągiem czy balonem powracają na zdjęciach i filmiku reklamowym duetu Inez & Vinoodh. Arizona Muse gra tu delikatną Paryżankę, która ucieka przed tajemniczym mężczyzną z dziedzieńca Luwru, aż w przestworza. Amerykanka jest stylowa i eteryczna, jakby wychowała się w sercu Paryża.

Charakter kampanii wpisuje się w nową strategię marki, podkreślającą wyjątkowość i tradycję domu mody. Na podobną taktykę zdecydowało się Gucci, które wypuściło kampanię wizerukową podkreślającą jeździeckie korzenie marki. Wprawdzie firma Guccio Gucciego od początku zajmowała się drobną galanterią, ale już w latach 30. zaczęła posługiwać się symbolem wędzidła. Spodobał się on klienteli Gucciego, złożonej głównie z artystokratów spędzających czas wolny na torze jeździeckim.

Maud Welzen dla Gucci, Gucci Style Magazine Nadja Bender dla Gucci, Gucci Style Magazine

GALERIA