Po ostatnim pokazie Chanel Métiers d'Art zawrzało. Społeczność indiańska poczuła się urażona wykorzystaniem w kolekcji elementów tradycyjnego stroju, szczególnie białym pióropuszem, który w finale zaprezentowała Caroline de Maigret. Rok wcześniej podobną aferę przechodziło Victoria's Secret i pośpiesznie wykasowało sylwetkę indiańskiej Karlie Kloss z oficjalnej retransmisji. Europejskie Chanel jest znacznie bardziej powściągliwe i tłumaczy się celebracją bogactwa kulturowego Teksasu. Nic dziwnego, w Europie bez żadnego echa przeszły tanie pióropusze z H&M, w Stanach wycofane z półek.

Niezrażony krytyką, Karl Lagerfeld kilka dni po pokazie lansuje czarno-białą kampanię nowej kolekcji Chanel Métiers d'Art. Na zdjęciach "Paris-Dallas" prezentuje się równie brawurowo, co na wybiegu w Fair Park. Odważne stylizacje łączą kowbojską estetykę z indiańskimi akcentami i szczyptą ekscentryzmu Lady Gagi (ach, ta kokarda z włosów). Tylko Lagerfeld potrafi pokazać tak atrakcyjny i pociągający kicz!

Ashleigh Good w kampanii Chanel Métiers d'Art "Paris-Dallas" w GALERII >>>