To jeden z ciekawszych duetów w branży: KAS KRYST - projektantka, która tworzy efektowną autorską modę i fotograf Daniel Jaroszek. Razem tworzą kampanie na (najwyższym) światowym poziomie. Zaczęli buduarową, skąpaną w odcieniach wina Bordeaux, sesją na wiosnę i lato 2016. Później zabrali nas do Szkocji i do Izraela. Każda z ich kampanii jest inna, chociaż bazuje na podobnych trikach: dynamicznych kadrach, nieoczywistych kompozycjach i wyrazistej, często dziwnej scenerii. Tym razem, do tego wszystkiego KAS KRYST i Jaroszek dołożyli jeszcze efekt kalejdoskopu i bogactwo wzorów. "Wszystko zaczęło się od tkanin wyszperanych na targach Première Vision w Paryżu" - przyznaje projektantka - to właśnie one nadały i kolekcji i sesji charakteru etno. Same zdjęcia z kolei nawiązują do wnętrza marokańskiego namiotu, do którego wpadają gdzieniegdzie pojedyncze promienie słonecznego światła. 

Kampania KAS KRYST wiosna-lato 2018 - GALERIA>>