Mimo, że hasło najnowszej reklamy GAP na jesień i zimę 2014/2015 brzmi „Dress Normal.”, twarzami kampanii nie zostały przypadkowe osoby. Do udziału w reklamie amerykańska sieciówka zaprosiła znane nazwiska ze srebrnego i szklanego ekranu. Gwiazdy najpopularniejszych seriali i przebojów kinowych takich jak Igrzyska Śmierci, Girls, Mad Men założyły ubrania GAPa by udowodnić, że najlepiej (za dobrą gażę) czują się w zwyczajnych stylizacjach. Na zdjęciach podziwiamy Elizabeth Moss, Jenę Malone, Zosię Mamet i legendę – Anjelicę Huston, lubianą przede wszystkim dzięki kultowej roli w „Rodzinie Addamsów”.

GAP już jakiś czas temu postanowił powrócić do swoich korzeni i skupić się na tym, w czym jest najlepszy. Kampania z 2013 roku „Back to Blue.” była początkiem promowania autentyczności i tym samym klasyków marki, a „Dress Normal.” to kontynuacja, nawiązanie do kiełkującego w świecie mody mikrotrendu normalsów(o których pisałyśmy tutaj)  i zarazem kolejna lekcja brandu dla nas o tym, że najlepiej jest pozostać sobą. Nie zaszkodzi przy tym założyć prostych czarnych spodni, denimowej kurtki i szarego płaszcza z metką GAP.

Kampania GAP jesień-zima 2014/2015 - Zobacz zdjęcia>>