Kampania Fendi FW13 - Cara Delevingne i Saskia de Brauw

Top modelki dzieli 11 lat różnicy, ale obie przeżywają szczyt kariery właśnie teraz. Świat mody docenia dojrzałość i inteligentne spojrzenieHolenderki Saskii De Brauw (rocznik '81), którą dopiero co pokazywaliśmy w kampanii Versace. Sam Karl Lagerfeld jest jej wielkim fanem - obsadzał ją m. in. w kampaniach Chanel FW12, Fendi SS13, Chanel Resort 2013 czy tańszej linii KARL. Nie brakuje mu też sympatii do Cary Delevingne, ale zatrudnienie jej jako twarzy Fendi jest niespodzianką.

Dlaczego? 21-letnia Cara Delevigne wciąż zachowuje się jak spontaniczna nastolatka. Kocha imprezować, nosi tylko streetwear (m. in. polskie Local Heroes), elegancja ją wyraźnie uwiera. Ekstrawagancki luksus Fendi bardziej pasuje do modelek starszych albo chociaż poważniejszych. W poprzednich sezonach dom mody reprezentowały odpowiedzialne matki (Kati Nescher, Arizona Muse), trzeźwo myślące businesswomen (Anja Rubik) oraz dystyngowana Joan Smalls. Zaangażowanie Cary spotkało się z chłodnym przyjęciem internautów - na forum The Fashion Spot dyskutowano o znudzeniu wszechobecną Delevigne.

Choć określenie "dziewczyna Fendi" brzmi znacznie gorzej niż "kobieta Fendi", nowe zdjęcia Karla Lagerfelda trzymają poziom. Tytułem kampanii jest "Roman Skyline", czyli panorama Rzymu. Dynamiczne pozy Cary Delevingne na skraju dachu przerażają i intrygują jednocześnie. A rzymska panorama wpisuje futurystyczne ubrania i dodatki w futra w szerszy kontekst sztuki i kultury. Jak oświadczył Karlw sezonie jesień-zima 2013/14 chcieliśmy uczcić miłość między Fendi a Rzymem za pomocą bardzo kobiecej kampanii, sugerującej stylowe i nowoczesne rzymskie wakacje.

Kampania Fendi jesień-zima 2013/14 w GALERII >>>

Zobacz także:

Cara Delevingne w kampanii Mulberry jesień-zima 2013/14 >>>