Już od kolekcji Pre-Fall 2016 widać, że Massimo Giorgetti zmienia kierunek w domu mody Emilio Pucci. Owszem sięga po luksusowe tkaniny, żakardy i egzotyczne wzory, ale nadaje im sportowego charakteru. Zamiast żakietów, prezentuje bombery, a spódnice łączy ze swetrami z przydługimi rękawami. Elegancką biżuterię zastępuje w stylizacjach okularami w plastikowych oprawkach. Także i klimat sesji wizerunkowych marki, który trzeba przyznać od jego pierwszego lookbooka pozostaje bez zmian, skierowany jest wyraźnie do młodszej klientki. W nowej kampanii jesień-zima 2016/2017 modelki Steffy Argelich i Harleth Kuusik pozowały Cameronowi McCoolowi na dachu Palazzo Pucci. Dzięki nowemu dyrektorowi kreatywnemu na zdjęciach wizerunkowych Pucci, oprócz ubrań, po raz kolejny możemy podziwiać także i piękno Florencji - spójrzcie tylko na katedrę Santa Maria del Fiore!