Karl Lagerfeld po raz kolejny osobiście sfotografował kampanię francuskiego domu mody Chanel. Sesja odbyła się w minimalistycznym studiu, gdzie Camille Hurel pozowała na szarym tle jedynie z krzesłem. Twarz kampanii Chanel Pré-Collection wiosna-lato 2018 to 19-letnia Francuzka, którą mogliśmy już oglądać w kampanii Dior jesień-zima 2017/2018. Ubrania z najnowszej kolekcji francuskiego domu mody, zaproponowanej na sezon przejściowy, inspirowane były w głównej mierze odzieżą sportową. Karl kluczowym elementem kolekcji uczynił słynny tweedowy żakiet Chanel. Na zdjęciach uwagę przykuwają także tradycyjne pikowane torby, biały model Flap Bag z lśniącej skóry oraz buty - kolorowe trampki z neonowymi akcentami i czerwone chodaki. W kolekcji francuskiego domu mody na sezon wiosna-lato 2018 znajdziemy także cekinowe akcenty, złote łańcuszki oraz jedwabne apaszki. Linię ubrań można już kupić w butikach na całym świecie i w oficjalnym sklepie internetowym marki.

Zobaczcie także wideo stworzone przy okazji sesji zdjęciowej: