Dla wygody klientek, Caterina wprowadziła z początkiem roku sprzedaż online. Widać, że marce zależy na dotarciu do szerszego grona odbiorców, bo do kampanii wiosennej zatrudniono modne nazwisko. Krzysztof Wyżyński jest autorem najbardziej emblematycznych i rozpoznawalnych (także za granicą) portretów polskich modeli. Ma opinię artysty offowego, ale nie boi się komercyjnych zleceń. W kampanii Cateriny pozowała mu Magda Mayer z agencji Avant Models. Magda zastąpiła lubianą Sylwię Sucharską, seksowną modelkę, której twarz od lat reprezentowała markę. Zrezygnowano też z sesji studyjnych na rzecz luksusowych krajobrazów i innych symboli statusu (jachty, samochód (?!)). Efekt nie jest jednak tak spektakularny, jak w kampanii La Manii, a na wielu fotosach modelka wydaje się "wklejona" w Photoshopie.

Sama kolekcja charakteryzuje się sporym eklektyzmem. Konserwatywne klientki bez trudu znajdą w niej spokojne sukienki i żakiety do pracy, ale widać, że projektantów bardziej kusił mocny kolor - propozycja na urlop w ciepłym miejscu. Pojawiły się też nietypowe dla marki duże geometryczne wzory, pokłosie wiosennych trendów, celebrujących op-art i psychodeliczne zawijasy. W butikach Caterina znajdziecie także ubrania z koronki, soczyste neony i duży wybór kopertówek w rozmiarze M i L.

GALERIA