Aktualna kolekcja Burberry składa się z samych hitów. Na stronach magazynów królują połyskujące płaszcze w kolorach kamieni szlachetnych, torby z kolorowego PCV, żakiety z minipelerynką i satynowe buty. Obiektem pożądania staje się nawet zwykła szminka tej marki, idealnie matowa, dająca efekt aksamitnego wykończenia. Czy kolekcja okaże się także komercyjnym sukcesem? Wszystko na to wskazuje. Najdroższy model na wiosnę, czyli płaszcz wyszywany piórami pawia za 120 tys. zł, jest już prawie wyprzedany!

Czy nadzwyczajne powodzenie kolekcji to tylko zasługa udanych projektów Christophera Bailey czy także sprytnego marketingu? W kampanii wzięły udział dwa najgorętsze nazwiska brytyjskiego modelingu (Cara Delevingne i Edie Campbell; ale największe brawa zebrał 10-letni Romeo Beckham, który na planie miał po prostu bawić się i "przeszkadzać" modelom w pracy.

Jak Wam się podoba cała kampania Burberry Prorsum?

GALERIA

Romeo Beckham w kurtce Burberry Prorsum z kampanii, fot. mat. prasowe