To nie pierwsza "szokująca" kampania Demny Gvasalii dla Balenciagi, ale wzbudza niemałe emocje. Gruziński projektant nadal bazuje na zasadzie, by rzeczom, które do tej pory były uważane za brzydkie i kiczowate nadać drugie życie. Chociaż w wywiadach powtarzał, że kończy z inspirowaniem się Europą Wschodnią, to patrząc na nową sesję wizerunkową Balenciagi, ciężko wierzyć jego słowom. Tym razem autorem reklamy Balenciaga Men wiosna-lato 2018 jest Robbie Augspurger - fotograf na co dzień mieszkający w Portland i słynący ze zdjęć w klimacie retro. Takie też wykonał na zlecenie Gvasalii. Kadry na ceglano-niebieskim tle przypominają fotografie ze starych małych zakładów fotograficznych, a pozujący modele mają na nich ortalionowe kurtki, ogromne marynarki i plastikowe reklamówki rodem z Stadionu Dziesięciolecia. Co ciekawe, w kampanii wystąpiły także dzieci - ubrania z linii Balenciaga Kids utrzymane są w podobnej estetyce. Stylizacją sesji zajęła się jak zawsze Lotta Volkova.