Demna Gvasalia nonszalancki, trochę grunge'owy styl swojego brandu Vetements wprowadza skutecznie już od kilku miesięcy do domu mody Balenciaga. Jak można było się spodziewać po pokazie jego pierwszej kolekcji dla marki i lookbooku Pre-Fall 2016, który powstał pod jego kierownictwem, kampanie Balenciagi także zmienią zupełnie estetykę. Koniec starannie wystylizowanych kadrów, koniec z zatrudnianiem top modelek. Demna Gvasalia do swoich reklam zaprasza mało znane nazwiska lub dopiero co debiutujące modelki, a zamiast scenerii ustawionej w studiu, wychodzi z fotografem w plener. I tak jego pierwsza kampania dla francuskiego domu mody na sezon jesień - zima 2016/2017 powstała na ulicach Paryża. Modelki (w tym Achok Majak) z wielkimi torbami pod pachą, pijące kawę albo przeglądające się w lustrze sfotografował Mark Borthwick. Spójrzcie na biegające dzieci, stojące samochody i pomazane chodniki - Demna Gvasalia rezygnuje z Photoshopa na rzecz naturalności. 

Projektant Demna Gvasalia
Zdjęcia Mark Borthwick
Stylizacja Lotta Volkova
Włosy Gary Gill
Makijaż Inge Grognard

Kampania Balenciaga jesień-zima 2016/2017 - GALERIA>>