W humorystyczny sposób ALDO przedstawia najnowszą kolekcję butów i akcesoriów na sezon wiosna-lato 2014 - Give me Aldo. Na zdjęciach wizerunkowych zobaczymy modelki o charakterystycznej urodzie – Lindsey Wixson, Ming Xi, a także Camille Rowe. Pięknością towarzyszą panowie, Simon Nessman i Eric Ramos.

W najnowszej kolekcji ALDO znajdziemy klasyczne czółenka zarówno na szpilce, jak i na słupku. Nie brakuje kolorów, sportowych inspiracji, a także casualowych propozycji, które znalazły odzwierciedlenie w wiosenno-letnich wzorach obuwia. Dodatki zostały stworzone w myśli sztuki popularnej.

Kampania inspirowana ikonami pop kultury lat 80. i 90. jest energetyczna, zabawna i radosna. W tle wyraźnie kontrastuje biel z czarnymi drobnymi motywami graficznymi pozwalając zagrać w pierwszym planie kolorowym butom i dodatkom. Steven Harrington, kalifornijski artysta stworzył na potrzeby promocji typowe dla siebie akcenty wizualne, które pojawiają się na zdjęciach wizerunkowych marki.

Zdjęciom towarzyszy film promujący wiosenno-letnią kolekcję. Zabawny kolaż ujęć stworzony w animacji poklatkowej, opowiada historię najnowszej kampanii z udziałem Lindsey i Simona. Film stworzył duet Tania&Vincent w charakterystycznym dla nich surrealistycznym kanonie. Zobaczcie same!

Zobacz kampanię Aldo na sezon wiosna-lato 2014 w galerii >>>