Prowokacyjny wizerunek ALDO został wykreowany dzięki współpracy marki z fotografem Terrym Richardsonem. Przypomnijmy, że to nie pierwszy raz, kiedy Richardson fotografuje dla ALDO. (ZOBACZ kampanię ALDO na jesień 2012 >>). Do udziału w kampanii zaproszono zachwycającą ekipę modelek i modeli, w której znaleźli się Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot, Jessica Stam, Florian Van Bael oraz Mathias Lauridsen.

W nabliższym sezonie ALDO stawia na to, co podstawowe i minimalistyczne. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosić się w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było założenie kampanii. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie.

ZOBACZ kampanię ALDO na sezon jesień-zima 2013 >>