Nowa kolekcja Reserved w tańcu Jeanne Damas i Joanny Kulig
Te dziewczyny po prostu rządzą europejską sceną, więc gdzie indziej mogłaby zaprosić je marka Reserved. I chociaż obie reprezentują zupełnie inny typ kobiecości, to w jesiennej kampanii marki parkietem podzieliły się po równo. W wideo zrealizowanym przez Gordona von Steinera (LPP współpracowało już z artystą przy akcji "#iLoveYouCindy) Joanna i Jeanne tańczą do kultowej piosenki "I Can Boogie". Być może słyszeliście ją ostatnio w wielu instastories blogerek - LPP w ten sposób podgrzewało atmosferę przed premierą pierwszego odcinka kampanii. Tak, tak, bo będzie ich więcej! Według komunikatów marki czekają nas aż trzy filmowe etiudy z duetem Damas i Kulig.
Czytaj też: Kim jest Jeanne Damas?
Tymczasem w "Chapter 1" dziewczyny przygotowują się do występu, uwodzą i kokietują w stylu lwic z festiwali w San Remo. Oczywiście ubrane w nową kolekcję Reserved. Jaki to ma klimat! Steinerowi, który na co dzień pracuje z markami takimi jak Prada, Miu Miu czy Gucci, udało się odtworzyć atmosferę wielkich muzycznych show z lat 70. Światło, ruchy kamery prowadzonej w charakterystyczny retro sposób na wysięgnikach i szybkie zbliżenia na detale imitują zabiegi operatorów telewizyjnych transmisji z tamtej dekady.
Czytaj też: Joanna Kulig w ELLE France
Dlaczego Reserved wybrało do tego obrazka właśnie Jeanne Damas i Joannę Kulig? Według tego, co komunikuje marketing marki, obie prezentują "ponadczasowy szyk i hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekorności i dobrego humoru". Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów. Nie wstydzą się flirtować ani uwodzić. Są pewne siebie i chcą się bawić.
Joanna Kulig w kampanii Reserved "Yes Sir, I Can Boogie" / mat. prasowe
Pochodząca z Południa Polski Joanna Kulig od lat gra w polskich filmach, serialach i teatrach. Świetnie śpiewa i jest ulubienicą publiczności. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes obrazie „Zimna Wojna” to wyjątkowy moment w jej życiu, bo za chwilę film będzie miał oficjalną premierę we Francji a Kulig już trafia na zdjęcia magazynów takich jak ELLE France.
Jeanne Damas w kampanii Reserved "Yes Sir, I Can Boogie" / mat. prasowe
Jeanne Damas to zaś nazwisko, które powinno automatycznie "wskakiwać" w wyszukiwarkę po wpisaniu „ikona francuskiej mody”. Na jej Instagramie za chwilę wybije milion obserwujących, nic dziwnego, jej stylizacje wzbudzają prawdziwą obsesję. Głównie dlatego, że w niewymuszony sposób definiuje pojęcie francuskiego stylu oraz zachęca dziewczyny z całego świata do kreowania autentycznego wizerunku: „W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy”. Zapytana w jednym z wywiadów o to, dlaczego zgodziła się na współpracę z Reserved, odpowiedziała: "Uważam, że jest to genialny projekt. Miałam przyjemność współpracować z niezwykłymi ludźmi i spróbować nowych rzeczy. Razem z Joanną Kulig spędziłyśmy trzy dni w studiu w Warszawie. Śpiewałyśmy i tańczyłyśmy pod czujnym okiem choreografa Lady Gagi. Kocham tańczyć, ale w klubie czy w gronie przyjaciół, tymczasem tutaj czułam się niczym w filmie. Cieszę się, że mogłam poznać Joannę – jest piękna, ma niezwykłe spojrzenie, jest utalentowana i inspirująca."
Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved #ICanBoogie / mat. prasowe
Marek odzieżowych, które mogłyby przekonać takie dwa nazwiska do promocji swojej kolekcji na pewno nie ma wielu. Reserved nie ma jednak kompleksów, ma za to rozmach i budżet. Kampanię realizuje zespół marketingu marki Reserved, którym kieruje Monika Kapłan.
„ W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.
Kampania Reserved "Yes Sir, I Can Boogie" - tancerze / mat. prasowe
Nowa kampania Reserved ma też innych, świetnych bohaterów. Oprócz dwóch pierwszoplanowych gwiazd oglądamy doskonałą grupę profesjonalnych tancerzy w rytmach unowocześnionego boogie-woogie. Energetyczny taniec to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gagi. Co takiego jest w "Yes Sir, I can Boogie", że Reserved ze swoją ekipą odkurzają ten numer, wyciągając go z archiwum winyli? Piosenka była jednym z największych europejskich przebojów ery disco. Singiel był wprawdzie jedynym dużym hitem hiszpańskiego duetu Baccara, ale w 1977 roku przez tydzień utrzymywał się na pierwszym miejscu brytyjskich list przebojów. Później doczekał się szwedzkiej i amerykańskiej wersji a także wielu coverów.
Kampania promująca nową kolekcję "The Show" będzie mieć jeszcze dwie odsłony - premiera kolejnej w ramach już 18 września. Promowana kolekcja Reserved jest już dostępna w sklepie internetowym marki >>
Komentarze