Anja Rubik postanowiła bez zadęcia edukować seksualnie Polaków. Modelka wraz z pomocą znanych osób ze świata kultury i rozrywki stworzyła kampanię #sexed, która trwa w mediach społecznościowych. Do tej pory obejrzeliśmy już mikrowideo m.in. z Dorotą Masłowską i Maffashion. Mateusz Banasiuk opowiedział o pierwszym razie, Sebastian Fabijański uświadamiał, że na seks muszą zgodzić się dwie strony. W nowym odcinku "sexed" wziął udział Jimek Dębski. Kompozytor opowiedział o "timingu", czyli o tym, że "w seksie, tak jak w muzyce, wszystko musi się zgrać". Zobaczcie: 

"Podczas dojrzewania zmienia się nasze ciało (szybko rośniemy, zmieniają się proporcje ciała, głos, mamy problemy z cerą, potliwością, pojawia się owłosienie, rozwijają się narządy płciowe) i zmienia się nasza psychika. Zaczynamy też wchodzić w relacje miłosne i erotyczne. Każda osoba dojrzewa w swoim tempie, dlatego namowy kolegów i koleżanek warto traktować z przymrużeniem oka. Gdy myślisz o kolejnym kroku bliskości, zastanówcie się czy każde z was jest gotowe i tego chce" - napisała na swoim profilu na Facebooku Anja Rubik.