Marka kosmetyczna Jennifer Lopez 

Wiecie, że Jenny from the block ma już 51 lat? My mamy wrażenie, że czas się dla niej zatrzymał już jakieś 3 dekady temu. W poszukiwaniu sekretu Lopez, który zapewnia jej perfekcyjną, młodą skórę, na ELLE.pl omawiałyśmy ostatnio 5 zasad pielęgnacji, którym wierna jest piosenkarka. Ona w tym samym czasie podsycała plotki o nadchodzącej premierze jej własnej marki kosmetycznej, udostępniając na Instagramie zdjęcie z planu zdjęciowego, które opatrzyła podpisem: "Nie chcę Was już dłużej trzymać w niepewności... #SomethingIsComing":

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jennifer Lopez (@jlo) Sie 17, 2020 o 3:09 PDT

Czytaj też: 5 zasad pielęgnacji, które stosuje Jennifer Lopez, aby mieć jędrną skórę w wieku 50 lat>>

J.Lo Beauty 

Podpis pod ostatnio opublikowanym przez gwiazdę zdjęciem zdradza już nieco więcej: "Sunset Glow... #JLoBeauty coming soon". Komentarze? Same zachwyty i wyrazy niecierpliwości. Na zdjęciu Lopez pozuje w pięknym, rozświetlającym makijażu - w sieci pojawiły się więc domysły, że marka J.Lo Beauty będzie produkowała kosmetyki kolorowe. Serwis Page Six podał jednak, że piosenkarka już w grudniu zeszłego roku zastrzegła znak towarowy J.Lo Beauty zarówno dla kosmetyków kolorowych, jak i pielęgnacyjnych, z uwzględnieniem "kremów nawilżających, produktów do demakijażu, mydeł, żeli, serum, maseczek, balsamów - zarówno do twarzy, jak i do ciała". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jennifer Lopez (@jlo) Sie 23, 2020 o 5:49 PDT

JLo Beauty nie będzie jednak debiutem Lopez w branży kosmetycznej. W 2018 gwiazda stworzyła imponującą linię kosmetyków do makijażu we współpracy z polską marką Inglot, a całkiem niedawno na rynku pojawiły się jej 25. (!) perfumy - zapach nazwała Promise. Udział piosenkarki w rynku kosmetycznym wylicza się już na 2 miliardy dolarów.