Zawsze kiedy podejmuje się współpracy, myślę o postaci którą mogę odegrać i być. Mieliśmy dużo frajdy realizując tę kampanię łącząc klimat włoskiej gwiazdy kina lat 60. ze stylem Madonny lat 80. i z Sophią Loren. To bardzo inspirujące móc stworzyć postać będącą takim połączeniem i wcielić ją w życie.

Mówi Jennifer Lopez, której 2019 zdecydowanie sprzyjał. Aktorka i piosenkarka dodała do swojego konta kilka międzynarodowych kampanii i nominację do Złotego Globa, nagrody SAG Awards i Critics’ Choice Awards, za rolę w filmie "Hustlers", w kategorii najlepsza aktorka drugoplanowa. Nowy rok zaczyna równie intensywnie. Oficjalnie potwierdzono, że Jennifer Lopez została gwiazdą kampanii wiosna-lato 2020 marek GUESS i Marciano. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUESS (@guess) Sty 14, 2020 o 7:55 PST

Zdjęcia do kampanii powstały w Santa Monica w Kalifornii. Za obiektywem stanęła Tatiana Gerusova, a w roli reżysera znalazł się Dyrektor Kreatywny marek, Paul Marciano. Fotografie utrzymane są w charakterystycznym dla marki GUESS klimacie - " są uosobieniem hollywoodzkiego stylu podkreślonego nonszalancką fryzurą i pewną siebie postawą z kalifornijskimi palmami i plażą w tle". 

 “Jestem podekscytowany mogąc przedstawić po raz drugi Jennifer jako twarz kampanii dla GUESS oraz dla Marciano. Jennifer wciąż podnosi poprzeczkę w branży muzycznej, modowej i filmowej jednocześnie reprezentując wszystko czym Dziewczyna GUESS jest – pewność siebie, zmysłowość i przebojowość. Kampania podkreśla naturalne piękno Jennifer, a jednocześnie pokazuje dlaczego właśnie ona stała się prawdziwą ikoną.” – mówi Paul Marciano, dyrektor kreatywny marek Guess i Marciano. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Jennifer Lopez (@jlo) Gru 20, 2017 o 1:08 PST

Wcześniej Jennifer Lopez była gwiazdą kolekcji GUESS na wiosnę-lato 2018.