Chociaż J.Crew nie jest tak popularne w Europie (pierwszy sklep marki otwarto dopiero w 2014 roku w Londynie), to w Ameryce to prawdziwy gigant odzieżowy. Nic dziwnego więc, że dyrektor kreatywna marki jest w USA prawdziwą ikoną, a jej stylem inspirują się młode dziewczyny. Jenna Lyons zasłynęła ze swojej miłości do cekinów, oversize'owych garniturów i dużych okularów, a jej nazwisko stało się wręcz synonimem marki. Mówi się, że to właśnie ona sprawiła, że J.Crew stało się wręcz "kulturowym fenomenem" (więcej na ten temat przeczytacie tutaj>>). Teraz po 26 latach Lyons żegna się z J.Crew.

„Ja i Jenna stwierdziliśmy, że najwyższy czas na zmiany” - oświadczył prezes marki - Millard Dexler. To podobno wspólnie podjęta decyzja, jednak spekuluje się, że jej powodem jest zmiana całej strategii wewnątrz marki. Nie jest tajemnicą, że J.Crew miało ostatnio poważne finansowe kłopoty. Teraz na czele zespołu projektowego stanie Somsack Sikhounmuong, który związany jest z J.Crew od 2001 roku. Jak podaje Business of Fashion, przez następne kilka miesięcy Jenna ma jednak jeszcze pełnić rolę konsultanta marki.