Zobaczcie Darię Strokous, Iris Strubegger, Karlie Kloss i JAC w kampanii torebek Louis Vuitton "Alma". Dom mody lansuje na wiosnę skórzane kuferki o przecieranej fakturze i mocnych kolorach. Nowe modele Almy to paryski błękit, orientalne bordo i żółty odcień karoserii nowojorskich taksówek. Torebki Louis Vuitton są dedykowane elegantkom z Paryża, NY i Szanghaju, ale przypuszczamy, że dobrze sprzedadzą się na całym świecie. Alma to popularny model (pierwsza wersja powastała w 1934 r.), a do zakupów zachęca cała armia top modelek. Podoba nam się pomysł na "Almę" przypisaną do nowych stolic mody (tak, tak, świat luksusu przenosi się do Chin), szkoda tylko, że zdjęcia wyglądają jak wklejone w krajobrazy.

Darię, Karlie, Iris i JAC w kampanii Louis Vuitton stylizowała Ludivine Poiblanc, a malował Peter Philips, dyrektor artystyczny linii kosmetyków Chanel.

JAC w kampanii Louis Vuitton Alma w GALERII