Pisaliśmy ostatnio o kampanii Zalando RE:CYCKLE, która z myślą o środowisku naturalnym postanowiła wykorzystać niesprzedaną odzież ze swoich magazynów i z udziałem znanych projektantów Viktora&Rolfa stworzyć z nich całą kolekcję. Teraz światowa marka Zalando idzie o krok dalej i przez kampanię "Ja. Bez ograniczeń" chce promować podstawowe wartości jak niczym nieograniczone wyrażanie własnego „ja” czy samoakceptacja. Ten temat doskonale wpisuje się w dzisiejsze czasy stojące pod znakiem szczerości i śmiałości.  

Do kampanii zaproszone zostały cztery charyzmatyczne postacie popkultury: Beth Ditto, Alexandra Wester, Hanne Gaby Odiele i Sonia Ben Ammar – stanowiące inspirację dla innych kobiet. Historia każdej z bohaterek wydobywa jej szczególne piękno oraz cechy, które przekładają się na ich indywidualny, codzienny styl. Rockowa gwiazda i zagorzała feministka Beth Ditto zachwyca czarującą osobowością i nieodpartym urokiem, zarówno na scenie, jak i poza nią. Surowa sportowa dyscyplina, której przestrzega Alexandra Wester, kontrastuje z tym, jaką otwartą i pełną życia osobą jest ona poza bieżnią. Sonia Ben Ammar to najmłodsza z naszych gwiazd, ale także uparcie dążąca do celu kreatywna kobieta – modelka, aktorka i piosenkarka. Wyjątkową grupę uczestniczek kampanii uzupełnia modelka Hanne Gaby Odiele, która otwarcie porusza zagadnienia związane między innymi z interseksualizmem, prezentując nam jednocześnie swoją delikatną i drapieżną stronę. Zalando pełni tutaj rolę jedynego w swoim rodzaju stylisty, który jednocześnie dostarcza najmodniejsze ubrania – te z najwyższej półki i te bardziej dostępne – pod same drzwi. To doskonały sposób na odświeżenie swojej wiosenno-letniej garderoby. 

Do kampanii nakręcony został również specjalny film, autorstwa uznanego reżysera Andrew Rothschilda. Zdjęcia odbyły się w kilku różnych miejscach na terenie Stanów Zjednoczonych z udziałem czterech bohaterek kampanii. Każda z nich odkrywa w filmie przed nami swoją osobowość i prezentuje własny styl, wyrażając go poprzez ubrania i dodatki wybrane z szerokiej oferty Zalando. Ponadto cała czwórka ma okazję podzielić się swoimi doświadczeniami w krótkich spotach przybliżających postać każdej z nich z osobna. 

Jesteśmy bardzo podekscytowani planowaną kampanią „Ja. Bez ograniczeń.”, która mówi o tym, że każdy z nas jest absolutnie wyjątkowy. Mamy nadzieję, że asortyment oferowany przez Zalando pomoże każdej z naszych klientek wyrazić swoją osobowość i piękno w wybranych przez siebie stylizacjach. Kampania stawia na indywidualność i różnorodność – mówi Jolanda Smit, Director Group Brand Relations Marketing.