„Every Sound Makes Music” to hasło przewodnie nowej kampanii House na sezon jesień-zima 2014/2015. Każdy dźwięk, który słyszymy, czy wydobywamy z siebie " kryje za sobą nieopowiedziane historie". To nawiązanie nie jest przypadkowe. Marka od dawna odwołuje się do fanów muzyki i nie chodzi nam tylko o organizowany przez nią ostatnio koncert Sky Ferreiry, czy teraz Die Antwoord. Od początku istanienia brandu jej kolekcje skierowane były do wiebicieli nowoczesnych i rytmicznych taktów. 

Co House proponuje na nadchodzący sezon? W sklepach pojawią się nadal popularne ramoneski, bomber jackets, klasyczne rurki, a także biało-czarne i kwiatowe nadruki na ciemnym tle. 

Autorem zdjęć wizerunkowych jest Rafał Milach, a wideo Bart Pogoda (obaj z AFPHOTO). Za stylizację odpowiedzialna była Marta Kalinowska. Podukcją zajęli się Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z Marketingu HOUSE oraz Piotr Spodnik (AFPHOTO) we współpracy z Splendid&Wise.

House jesień-zima 2014/2015 >>