Jesienna kolekcja Christophe'a Lemaire'a dla Hermès zebrała doskonałe recenzje, ale zgodnie z tradycją domu mody w kampanii nie eksponuje się ubrań, a nastrój, filozofię brandu. W przypadku Hermès to dynamika połączona z nostalgią. Wszystkie kampanie domu mody są odrealnione, wyrafinowane w kolorze i kompozycji. We wszystkich pojawia się też flagowy produkt - luksusowa, wzorzysta apaszka. W obu kampaniach 2013 hasło przewodnie to "A Sporting Life". Zdjęcia przywołują różne dyscypliny sportowe.

Iselin Steiro w kampanii Hermès wiosna-lato 2013, fot. Nathaniel Goldberg

Podobnie jak w poprzedniej kampanii, w sezonie jesień-zima 2013/14 gwiazdą jest norweska ikona modelingu Iselin Steiro, a fotografem Nathaniel Goldberg. Najważniejsze są jednak plenery - zachwycające panoramy narciarskich stoków, świeża pokrywa śniegu, górskie chatki. Iselin Steiro przedziera się przez surowy krajobraz w stylowej pelerynie, botkach na obcasie albo zabytkowych zestawie nart biegówek. Wykorzystanie tego rekwizytu i wysiłki stylisty sprawiły, że cała kampania pozostawia mocne wrażenie retro. Tylko gdzie są apaszki? Zostały sprytnie wkomponowane w alpejskie kadry - powiewają jak flagi, wyznaczając górskie trasy.

Alpejska kampania Hermès jesień-zima 2013 w GALERII >>>