Założenia programu o nazwie „One/Second/Suit” są dość proste. Garnitur rezerwuje się poprzez stronę internetową, a następnie odbiera od kuriera. Jeśli zostanie on zwrócony w ciągu 24 godzin, klient nie płaci ani grosza – nawet, jeśli znajdą się na nim drobne zabrudzenia lub plamy. Obowiązek uiszczenia opłaty może się pojawić w dwóch sytuacjach – gdy klient spóźni się z odesłaniem garnituru lub gdy ten zostanie poważnie uszkodzony.

Firma H&M twierdzi, że projekt „One/Second/Suit” ma za zadanie dodać pewności siebie mężczyznom, którzy udają się na rozmowę kwalifikacyjną – bo jak wiadomo, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Program jest promowany spotem, który został wyreżyserowany przez Marka Romancka – artysty, który w przeszłości współpracował między innymi z Beyonce i Johnnym Cashem.

Marka opublikowała również na swojej stronie internetowej wskazówki, jak zwiększyć pewność siebie i przygotować się do rozmów kwalifikacyjnych. Mówi: „Garnitur to nie strój. To pewność. Sygnał dla świata i przypomnienie sobie, że masz to, czego potrzeba”. Do wyboru jest jeden model granatowego garnituru dostępny w różnych rozmiarach, biała koszula, granatowy krawat i czerwona poszetka. Z jednej strony można się zżymać na brak wyboru, ale z drugiej trzeba przyznać, że to bezpieczny zestaw, w którym praktycznie każdy będzie wyglądał dobrze.

I choć trudno nie pochwalić H&M za pomysł, to niestety firma zdecydowała się na wprowadzenie programu jedynie na wybranych rynkach. Z dobrodziejstw „One/Second/Suit” mogą korzystać jedynie klienci ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. H&M nie informuje, czy program trafi także do innych krajów, w tym również do Polski.