Lubicie kosmetyki z H&M? Jeśli tak, mamy dla was dobrą wiadomość. Szwedzka sieciówka właśnie stworzyła własną (a nie brandowaną jak do tej pory), bardziej luksusową gamę produktów do makijażu (podporządkowaną obowiązującym trendom).

"Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować „modę dla twarzy”. Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami" – mówi Sara Wallander, projektantka konceptu H&M Beauty.

Na rynku pojawiło się ponad 700 kosmetyków, w tym także limitowane produkty np. z innymi odcieniami kolorystycznymi. W nowym asortymencie, który zastąpił aktualną ofertę kosmetyków H&M, znalazły się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia przyjazna ekologii składająca się z produktów z certyfikatem Ecocert. Kosmetyki można już kupić on line oraz w ponad 900 sklepach na całym świecie.

H&M wprowadza nową linię kosmetyków - Zobacz zdjęcia>>