Gwyneth Paltrow dała się nam poznać nie tylko jako jedna z największych gwiazd Hollywood, która zagrała w ponad 40 filmach, ale także gorąca zwolenniczka zdrowego stylu życia. Dekadę temu stworzyła brand o nazwie Goop, którego działalność skupia się na promowaniu ekologii, medycyny naturalnej oraz życia w rytmie slow.

Jednak w ciągu 10 lat Goop stał się czymś więcej niż tylko medium przekazującym wieści ze świata eko & wellness. Dziś to platforma sklepowa z mnóstwem akcesoriów mających podnieść jakość twojego życia i zachęcić do dbania o siebie – wystarczy wymienić szklane butelki na wodę z ametystem, który ma wzbogacać napój o dobroczynną energię emitowaną przez kamienie szlachetne albo jadeitowe kulki gejszy, które mają „zwiększać seksualną energię, zdrowie i dostarczać większej przyjemności z seksu”. Goop stał się też modny jako marka wyznaczająca nowe kierunki  i trendy w kontekście zdrowia, technik samorozwoju czy stylu życia.

Ponieważ pokaźne grono wielbicieli Goop to widzowie Netflixa, nic dziwnego, że popularna platforma serialowa postanowiła wejść ze współpracę z Paltrow i razem z nią wyprodukować serię 30-minutowych epizodów poruszających tematykę zdrowia psychicznego, fizycznego, duchowego oraz seksualnego. W każdym odcinku gościć będą eksperci, lekarze i badacze dzielący się swoją wiedzą na poszczególne tematy. Póki co nie jest znany tytuł programu. Pierwsze odcinki według zapowiedzi pojawią się na Netfliksie jesienią.