Noen Eubanks gwiazdą Celine

Ma rozjaśnione włosy i nie wstydzi się nosić makijażu, wygląda jak rasowy model, a jego styl klasycznego e-boya, zakochanego w estetyce streetwear i goth, idealnie wpasowuje się w estetykę Hediego Slimane'a i (jego) nowego Celine. Noen Eubanks, dodajmy, jest piekielnie popularny, a na TikToku obserwuje go ponad 7.6 mln osób. Wybór właśnie jego jako bohatera nowej twarzy marki jest więc nie tylko estetycznie dograny, co zwyczajnie dla Celine opłacalny. 

Chińska aplikacja, która operuje bardzo krótkimi formami wideo, w ciągu ostatniego roku stała się ogromnie popularna - szczególnie wśród nastolatków. Tylko w czerwcu zeszłego roku korzystało z niej ponad 500 milionów osób (aktywnych!). 

Hedi Slimane otworzył perfumerię Celine, który wygląda jak maleńka galeria sztuki>>

Teraz to międzynarodowy przebój. TikTok ma szansę zdetronizować Instagrama i Facebooka - przegonił już w liczbie użytkowników Snapchata i Twittera. To właśnie tam rodzą się nowe gwiazdy internetu, a Noen Eubanks jest jedną z najjaśniejszych z nich. Nastolatek zazwyczaj pokazuje na TikToku krótkie komediowe filmiki, wideo, na których tańczy ze swoimi znajomymi, a także takie, gdzie wykonuje charakterystyczne dla aplikacji challenge. Na pierwszy plan wysuwają się jednak jego zachwycający styl i modelowa uroda, które zwróciły uwagę dyrektora kreatywnego Celine. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Noen Eubanks (@notnoen) Lip 4, 2019 o 4:48 PDT

"Hedi Slimane widział moje zdjęcia i myślę, że  po prostu spodobał mu się mój wygląd" wyjaśnia Eubanks na łamach Dazed i zdradza, skąd wziął się jego styl: "Inspiracje czerpię z gotowych sylwetek. Lubię szczególnie sylwetki anime. Po prostu znajduję fajne rzeczy i je noszę". W kampanii Celine SS20 influencer pozuje w charakterystycznej dla Slimane'a czerni i bieli, ubrany w pasiasty crop top, skórzaną kurtkę, wąskie dżinsy i inne elementy z nowej kolekcji marki. "To była najciekawsza sesja, w jakiej kiedykolwiek brałem udział. Hedi jest przemiły, a sama praca była świetną zabawą" mówi o nowej kampanii gwiazda TikToka.

Noen Eubanks ma osiemnaście lat i pochodzi z amerykańskiego Loganville. W social mediach działa od 2016 roku, a sławę zdobył publikując komediowe filmiki na TikToku. Równolegle działa na YouTube, Twitterze i Instagramie. Ma na koncie kilka współprac komercyjnych, w tym z marką Spreadshirt. Wybrażacie sobie Phoebe Philo angażującą do kampanii Celine (jeszcze z akcentem) influencerów? Eubanks wydaje się być interesującą postacią, jednak trudno nie odnieść wrażenia, że nowe Celine to nie Celine, tylko "dom mody Hedi Slimane".

Powstała pierwsza polska wirtualna influencerka: Sara Kosmos>>