GUESS Inc. zainaugurowało nowy sezon ważną informacją branżową. Grupa zmieniła nazwę swojej eleganckiej marki Guess by Marcinano na MARCIANO Guess. Zmiana nie dotyczy jednak jedynie szyldu i logo. Jak czytamy w informacji prasowej:

Ta zmiana ma na celu re-pozycjonowanie MARCIANO Guess jako marki premium w stosunku do GUESS, której kolekcje są bardziej casualowe. Niemniej obie marki nadal pozostaną spójne pod kątem modowej tożsamości. Nowe logo oraz identyfikacja wizualna pojawią się w promocji i PR marki, jak również we wszystkich produkcjach i narzędziach marketingowych. Strategia repozycjonowania Marciano Guess ma na celu konsolidację marki jako głównego gracza w sektorze odzieży damskiej i męskiej, jak również obuwia i akcesoriów.

Zmiany szczególnie mocno zapiszą się w kolekcji męskiej MARCIANO Guess. Propozycje na sezon wiosna lato 2014 będą supereleganckie i biznesowe. Jednak dzięki tkaninom męski profesjonalny look nabiera współczesności - do kolekcji użyto tkanin takich jak jersey i bawełna, popelina i elastyczna pika (koszule) oraz gabardyna (strukturalna tkanina użyta w garniturach i trenczach).

MARCIANO Guess i Guess dla mężczyzn

Wiosenną kolekcję Guess i MARCIANO Guess na salony wprowadzili już trzej panowie z branży mediów i biznesu: Marcin Cejrowski (zestaw w stylu dandysa),Radosław Majdan (buntowniczy, rockowy styl Guess Jeans), Paweł Bieńkowski (elegancki biznesowy look).