W ubiegłym roku zadawaliśmy sobie jeszcze pytania "Kim jest Gigi Hadid?". Dziś nikt już nie pyta, bo wszyscy dobrze wiedzą i podglądają modelkę na jej wielu kanałach społecznościowych. Hadid zdążyła w kilkanaście miesięcy stać się nie tylko it girl, ale i postacią bardzo wpływową w showbiznesie. Jej kontrakty modelingowe opiewają na miliony dolarów, w milionach też należy liczyć jej fanów i followersów. Jej przyjaźń z Kendall Jenner, równie ładne co ona rodzeństwo też udzielające się w mediach społecznościowych i szeroki uśmiech zjednują jej sympatię całego świata. Łącznie z zarządami domów mody... Gigi ma za sobą sesje w Vogue'u, kampanie dla Guessa, a teraz podpisze się pod drugą pod rząd kolekcją butów, dodatków, ubrań i zapachów Tommy'ego Hilfigera i co za tym idzie znów zobaczymy ją na wybiegu marki. Nowości będą dostępne już w lutym 2017, a od października w social mediach domu mody i na jego stronie internetowej to fani zdecydują, które modele trafią do produkcji! Tommy robi kolejny krok ku pełnej, internetowej demokratyzacji mody. Spójrzcie na to - kto potrafiłby w tak uroczy sposób zorganizować światowe głosowanie na bomber idealny? Go Gigi!

Which bomber is da bomb? You decide! Vote 1, 2, 3 or 4 in the comments to decide the Spring ‘17 #TOMMYXGIGI Collection. ❤️

Film zamieszczony przez użytkownika Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger)