W swojej nowej kolekcji biżuterii, Alessandro Michele sięga po typowy dla estetyki marki romantyzm w eklektycznym wydaniu “granny chic”. Kampania uwodzi nieszablonową beztroską, bogactwem wyrazistych kolorów i fantazyjnych wzorów, a wszystko to okraszone poetyckim klimatem boho. Z jednej strony niezwykle zmysłowe, z drugiej, nieco dziwaczne pozy bohaterki zdjęć, doskonale współgrają z otoczeniem – drewnianą przestrzenią po brzegi wypełnioną urokliwymi drobiazgami, wzorzystymi poduszkami i dekoracyjnymi płachtami materiałów w stylu retro. 

W roli głównej wystąpiła popularna producentka, wokalistka i autorka tekstów Florence Welch, która od 2016 roku znana jest także właśnie jako ambasadorka włoskiego domu mody. Wcześniej, wizerunkowo związana była z Chanel, jednak, co sama niejednokrotnie podkreśla i co widać z resztą na pierwszy rzut oka, znacznie bliżej jest jej do estetyki Michele. Biżuteria, w której artystka pozuje przed obiektywem Colina Dodgsona pochodzi z kilku kolekcji marki: srebrnej, Le Marché des Merveilles, Gucci Ouroboros, Gucci Flora. Dionysus.

Dyrektor kreatywny: Alessandro Michele
Dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
Fotograf: Colin Dodgson
Modelka: Florence Welch

Wszystkie zdjęcia znajdziecie w naszej galerii!