W czasach, kiedy martwienie się o swój personalny brand stało się domeną większości posiadaczy Instagrama, festiwalowy performance nie odnosi się już tylko do muzyków z line-upu. Publikowanie dowodów na to, że dobrze się bawiliśmy, nie jest niczym nowym ani niezrozumiałym – w końcu jeśli płacisz zawrotną cenę za wejściówkę i starannie planujesz swoją stylizację, pokusa pochwalenia się jest naturalna. Wielkie marki dobrze o tym wiedzą i prześcigają się w tworzeniu okazji do zdjęć ze swoim logo, posuwając się nawet do stworzenia własnego mini-festiwalu jak tegoroczny Revolve Fest na terenie Coachelli.

"Moda vintage" - książka o kupowaniu w second handach pomoże zbudować Wam szafę na wiosnę 2022. To must have czytelniczy tego roku>>

Jak to się stało, że od anty-establishmentowego Woodstocka w 1969 r. przeszliśmy do festiwalu #sponcon? O tym, i o ewolucji festiwalowych stylizacji od Woodstocka po Coachellę, posłuchacie w najnowszym odcinku.