Dwa lata temu Baptista dołączył do francuskiego domu mody, by być odpowiedzialnym nie tylko za same kolekcje, ale także całą komunikację marki. Zarząd widział w nim nadzieję na prawdziwą rewolucję w firmie i uzyskanie miana love brandu, do czego projektant ma ogromny talent. I rzeczywiście: to dzięki niemu Kenzo stało się bardziej wyrafinowane i artystyczne. 

Felipe Oliveira Baptista swoje pierwsze projekty z metką Kenzo pokazał w sezonie jesień-zima 2019/2020. Teraz jednak branżowe serwisy obiegła wiadomość, że dyrektor artystyczny postanowił pożegnać się ze swoim domem mody.

Projektant ustępuje ze swojej dotychczasowej roli i odchodzi z paryskiego domu mody, należącego do LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) już niedługo, bo 30 czerwca. Baptiście tego dnia kończy się umowa o pracę, której postanowił nie przedłużać. 

Felipe Oliveira Baptista został dyrektorem kreatywwnym Kenzo w lipcu 2019 roku i objął to stanowisko po duecie Carol Lim & Humberto Leon. Projektant urodził się w Portugalii, studiował w Londynie na Kingston University, aż osiadł w Paryżu, gdzie zajął się tworzeniem mody. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał w Max Mara, Cerruti i Christophe Lemaire, prowadził też przez dziesięć lat markę pod swoim nazwiskiem, którą zamknął kiedy podjął się pracy dla Lacoste (to dzięki niemu tenisowa marka stała się pożądana w środowisku streetwearowym, zaczęła angażować się ekologicznie i, rzecz jasna, zwiększyły się jej przychody). Jest zdobywcą nagród Hyères i ANDAM. 

Póki co Kenzo nie wyznaczyło jeszcze jego następcy. Już teraz mówi się jednak, że francuski dom mody ma zamiar wyznaczyć sobie zupełnie inny kierunek.