Romantyczne tło nowej kampanii F&F nie odebrało ubraniom marki użytkowego charakteru. I choć w kolekcji pojawiają się też rzeczy eleganckie, bogate w koronki i dekory, to lwia część całości dedykowana jest codziennym stylizacjom. Nas urzekły proste, mięsiste płaszcze i minimalistyczne sukienki soft-office, które z powodzeniem dzięki dodatkom mogą przejść metamorfozę w kreacje wieczorowe. Warto zwrócić też uwagę na ciepłe, puchowe kurtki z wysoko zasuwanym kołnierzem i ponczo z golfem, które można z powodzeniem założyć na ramoneskę.

Zanim obejrzycie galerię, jeszcze kilka słów o tkaninach. W lini Modernist F&F pojawiły się: dzianina Ponte i melton, w NeoGothic jeans i skóra ekologiczna, a linie Winter Luxe i Made in Chelsea zdominowały wełna, tweed i sportowy nylon.

Oferta F&F jest dostępna głównie w hipermarketach Tesco, ale od niedawna również w trzech samodzielnych salonach F&F Store. Pierwszy został otwarty w 2010 roku w centrum handlowym Palladium w czeskiej Pradze.

Polscy klienci od marca 2012 roku mają również możliwość kupowania kolekcji F&F w trzecim już, nowo otwartym salonie, w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Sklepy w Palladium i Blue City posiadają w ofercie kolekcje damską i męską, a F&F Store w Olympii w Brnie także odzież dziecięcą