Emma Stone ambasadorką marki Louis Vuitton została już w 2017, ale dopiero teraz możemy zobaczyć pierwsze efekty sesji reklamowej z jej udziałem. Nowa muza marki ucieleśnia odważną, pewną siebie i będącą w nieustannym ruchu kobietę, dlatego stała się idealną twarzą kampanii inspirowanej podróżami. „Jestem bardzo szczęśliwa i dumna ze współpracy z tak pasjonującym domem mody jak Louis Vuitton, a także z Nicolasem Ghesquière, którego wyjątkowy styl i twórczość podziwiam” powiedziała gwiazda. Emma Stone to zaledwie 29-letnia aktorka, która w zeszłym roku zasłynęła jako zdobywczyni Oscara za pierwszoplanową rolę w musicalu „La La Land”

Emma Stone jest zaręczona! Gwiazda pokazała pierścionek zaręczynowy >>

Muza Nicolasa Ghesquière wystąpiła w sesji do kampanii „Spirit of Travel 2018”, której motywem przewodnim są podróże. Dom mody Louis Vuitton od 1854 roku tworzy eleganckie i praktyczne bagaże, torby oraz akcesoria podróżnicze. Aktualny dyrektor kreatywny marki chciał nawiązać do tej tradycji, dlatego w pierwszoplanowej roli kampanii obok gwiazdy Hollywood wystąpiły torebki. Capucines to eleganckie modele, które świetnie reprezentują dzisiejszego ducha marki, a przy okazji jej słynny kunszt rzemieślniczy. Emma Stone przed obiektywem Craiga McDeana wystąpiła we wzorzystych sukienkach z kolekcji Pre-Fall 2018.