Dzielimy się z Wami tą niecodzienną, biznesową informacją, ponieważ wiemy, że Czytelników ELLE nasze nowe partnerstwo ucieszy równie mocno, jak nas.

Obserwujemy shoppingowe projekty w Polsce i na świecie. W tej branży platforma Shwrm.pl wysuwa się na pozycję lidera. ELLE i Shwrm.pl to związek idealny! Mamy wielką nadzieję, że będziemy dla Was wiarygodnym i superinspirującym przewodnikiem po dizajnerskich zakupach.

Wiemy, że wiele z Was ma już swoją pierwszą przygodę z zakupami na Shwrm.pl za sobą, ale dla tych, którzy o platformie słyszą pierwszy raz, mamy kilka słów wprowadzenia.

Shwrm.pl

SHOWROOM to platforma dedykowana młodym markom, projektantom i ich potencjalnym klientom. Obecnie ponad 500 z nich prezentuje i sprzedaje za jej pośrednictwem swoje kolekcje. Na stronie Shwrm.pl nie tylko można upolować genialne ciuchy, akcesoria i biżuterię, ale też zainspirować się autorskimi zestawieniami ulubionych produktów wybranych przez prawdziwe osobowości świata mody. To tu swoje "must have" typują blogerki (np. Harel), graficy, styliści i artyści blisko związany z branżą "fashion".

Shwrm.pl

Oto, co o swoim projekcie mówią jego założyciele Michał Juda i Jasiek Stasz:

"SHOWROOM różni się od większości butików online. Transakcja kupna-sprzedaży zawierana jest pomiędzy sprzedającym (twórcą) i kupującym. My w niej pośredniczymy, pomagając młodym artystom sprzedawać swoje wyroby. SHOWROOM odpowiada również za obsługę transakcji online i gwarantuje realizację zamówienia".

Shwrm.pl

 

W Shwrm.pl Wydawca ELLE widzi wiarygodnego partnera, a my jako Redakcja już nie możemy się doczekać wspólnych, inspirujących projektów, którymi będziemy się z Wami dzielić.

Poniżej przeczytacie optymistyczne oświadczenia obu stron.

Na dobrą współpracę!

 

Fabrizio D’Angelo, Prezes Burda International:

„SHOWROOM to ciekawy koncept o fascynującym rozwoju. Widzimy ogromny potencjał dla tego typu platformy w segmencie fashion. Burda International ma tu duże doświadczenie jako wydawca takich marek jak: ‚ELLE‘, ‚InStyle‘, ‚Prestige‘ i ‚burda style‘. Dzięki temu mamy duży  zasięg grup docelowych zainteresowanych modą. To stanowi doskonały fundament dla strategicznego partnerstwa pomiędzy SHOWROOM i Burda International.“

Michal Juda i Jasiek Stasz, założyciele SHOWROOM-u:

„Wierzymy, że polska moda ma ogromny potencjał. Nasi projektanci mają wiele do zaoferowania, a my chcemy sprawić, by ich głos był słyszalny poza granicami kraju. Poprzez inwestycję Burda International i ogromne doświadczenie naszego partnera chcemy otworzyć polskim projektantom nowe perspektywy, szczególnie  za granicą”.