Zawsze kibicujemy polskim markom, które nie mają kompleksów i udowadniają, że w Polsce da się robić modę na najwyższym poziomie. Torebki MUMU nosimy z taką samą satysfakcją jak kultowe modele Furli czy Michaela Korsa, co więcej - skóry, z których są uszyte często są lepszej jakości niż sztywne "plastikowe" saffiano z butików pod ekskluzywnym szyldem.

Nowa kampania marki La Rossa Nerra promuje już znane i całkiem nowe modele marki. A pozuje z nimi Edyta Zając, twarz New Age Models i partnerka piłkarza Jakuba Rzeźniczaka. Zmysłowa kampania bazuje na erotycznych klimatach, które fascynowały np. Helmuta Newtona. Spójrzcie tylko na odważne zdjęcie, gdzie ciało modelki "ubierają" tylko szpilki i cudowny, mięsisty worek MUMU.

Foto: Błażej Żuławski / I Like Photo
Produkcja: Marcello Sora
Make up: Izabela Wójcik / VAN DORSEN TALENTS
Hair: Krzysztof Kot
Stylizacja: Bartek Indyka
Model: Edyta Zając / New Age Models

Wideo: Szymon Dudka