„Women’s Stories” powstało z myślą o kobietach, które są w naszym życiu drogowskazem, podporą i największą motywacją. To nasze mamy, babcie, przyjaciółki - osoby, od których uczymy się naszej kobiecości i wewnętrznej siły. “W dzisiejszym, zabieganym świecie wierzę, że kobieca solidarność to jedna z najpiękniejszych wartości, o które powinnyśmy dbać” - podkreśla założycielka DayShift Sonia Kubisa, dodając, że zamiast bezrefleksyjnie kopiować wybiegowe trendy, woli szukać odpowiedzi na pytanie jakie projekty powodują, że zaczynamy czuć się silne i pewne siebie. Spójności, autentyzmu i siły wyrazu nadaje kolekcji zachwycająca sesja wizerunkowa. W rolach głównych sama założycielka marki wraz z najbliższymi przyjaciółkami. „Od początku tworzenia kolekcji czułam, że w rolę modelek chcę zaangażować osoby, które motywują mnie do codziennej pracy. To ubrania dla nich i dla wszystkich kobiet, które chcą na co dzień czuć się komfortowo, a przy tym lekko i kobieco”. 

Co znalazło się w kolekcji na sezon jesień-zima 2020/2021? Dominują oversize'owe kimonowe kroje, minimalistyczne oraz ultrakobiece sukienki podkreślające talię, bufiaste rękawy, drobne marszczenia, szerokie nogawki i artystyczne wiązania pełniące rolę ozdoby, a przy tym praktycznego dodatku. Wszystko to osadzone w neutralnej palecie barw uzupełniony o mocny akcent w postaci butelkowej zieleni.

Ponadczasowy design, uniwersalna kolorystyka i precyzyjnie przemyślana funkcjonalność elementów kolekcji „Women’s Stories”to nie wszystko. Na uwagę zasługują tutaj także składy. "Pomimo rozwoju i coraz większej rozpoznawalności, DayShift pozostaje wierny rzemieślniczym założeniom. Ubrania szyte są w niewielkich ilościach, a swetry - dziergane ręcznie na drutach."- czytamy w informacji prasowej. Więcej o materiałach, całym zapleczu produkcyjnym oraz odpowiedzialnym podejściu do mody przeczytacie w specjalnej zakładce „GO GREEN” dostępnej na oficjalnej stronie internetowej marki.

„Women’s Stories” jesień-zima 2020/2021, DayShift

Na osobny rozdział kobiecej opowieści autorstwa DayShift zasługuje płócienna torba powstała we współpracy z Beatą Śliwińską. Artystka szerzej znana jako Barrakuz przygotowała specjalną grafikę przedstawiającą kobiecość oczami założycielki marki – kobietę piękną, wrażliwą, a zarazem silną i pewną siebie. 50% dochodu ze sprzedaży toreb zostanie przekazane na rzecz Centrum Praw Kobiet – organizacji z 26-letnim doświadczeniem, która wykorzysta te środki na specjalistyczną i kompleksową pomoc dla ofiar doświadczających przemocy. 

Cała kolekcja już teraz czeka na was w sklepie ELLE. Oto kilku naszych faworytów: