Największa platforma shoppingowa Net-a-Porter pierwszą kampanię wypuściła już w 2011 roku, jednak nigdy z zrobiła tego z takim rozmachem jak teraz. Twarzą reklamy na sezon jesień-zima 2014/2015 została Daria Werbowy. Top modelkę podziwialiśmy niedawno w sesji dla Diane Von Furstenberg, hiszpańskiej sieciówki Mango i Equipment. Teraz Kanadyjka pozuje w luksusowym apartamencie w ubraniach, które można znaleźć (i oczywiście kupić) na stronie neta-a-porter.com.

Na czarno-białych zdjęciach (póki co tylko dwóch) oglądamy klasyki odzieżowe w najlepszym wydaniu. Dobrze skrojone dżinsy, dopasowana biała bluzka, czarne cygaretki i denimowa koszula – to must have’y, które będą leżały świetnie nie tylko na top modelce. Dobór oferty na zdjęciach promujących butiki internetowe nie jest więc przypadkowy, bo zakupy na odległość robią kobiety o różnych figurach. Net-a-Porter dokładnie zdaje sobie z tego sprawę i na zdjęciach eksponuje bestselery, które co sezon w odświeżonej wersji trafiają do wirtualnych koszyków tysięcy różnych kobiet.

Daria Werbowy w kampanii Net-a-Porter jesień-zima 2014/2015 - Zobacz zdjecia>>