Znamy już bohaterki nowej kampanii Intimissimi! Na fotografiach legendarnego Mario Testino pojawiły się: znana z filmu "Pięćdziesiąt twarzy Greya" aktorka Dakota Johnson, rosyjska modelka Irina Shaykserbska tenisistka (i zwyciężczyni piętnastu turniejów singlowych) Ana Ivanović oraz Ella Mills, autorka książek kulinarnych, której instagram Deliciously Ella ma ponad milion obserwatorów. Tym razem Intimissimi podkreśla sukcesy oraz tak diametralnie różne osobowości swoich bohaterek. Przekaz jest prosty: bez względu na to, czym się zajmujesz i jaka jesteś, bielizna włoskiej marki będzie pasować również do Ciebie. W informacji prasowej możemy przeczytać: "Najnowsza kampania ma pokazać rzeczywistość poprzez świeże i niekonwencjonalne podejście, nie prezentując zupełnie bielizny na modelce. Zobaczymy nie tylko piękne twarze, ale poznamy także osobiste osiągnięcia bohaterek. Marka wyznaje bowiem zasadę, że prawdziwe piękno pochodzi z kobiecej siły i charakteru." To hołd nie tylko dla ciała, ale również dla siły charakteru kobiet stąd hashtag #insideandout.

Reklama bielizny na całkowicie ubranych kobietach? Zadanie niełatwe! Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się, nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę", przyznał Testino.

Dakota Johnson i Irina Shayk w nowej kampanii Intimissimi >>