Od teraz swoje uczucia można wyrażać w modowy sposób, za pomocą emotikon Comme des Garçons PLAY. Rozpoznawalne logo marki przedstawiające czarne serce z oczami, to projekt polskiego artysty Filipa Pągowskiego. Czas nie tylko je nosić na częściach garderoby, ale i komunikować się za jego pomocą! W aplikacji, którą od dzisiaj można pobrać w App Store, pojawiły się 24 ikonki. Pośród nich znajduje się nawet świąteczna wersja znaczka, z czapką Mikołaja. Nie zabrakło również emotki ze złamanym sercem, drinkiem, łezką czy zdziwioną miną. Za pomocą czarnych serduszek można także celebrować specjalne okazje, jak mecz, Halloween, wakacje, podróż, urodziny lub zakończenie szkoły. To nie pierwszy raz, kiedy kreatorzy mody tworzą własne wersje emojis. Wcześniej zrobiła to marka Versache oraz Karl Lagerfeld. Trend działa w obie strony - w ostatnim czasie Acne Studios stworzyło jesienną kolekcję butów i swetrów, które zdobiły popularne symbole związane z jedzeniem. 

Comme des Garçons stworzyło własne emojis! - ZDJĘCIA >>