Jak poprawić przemianę materii? Lepiej nie popełniaj tych błędów

Regularnie ćwiczysz, zdrowo się odżywiasz, a Twoja waga nawet nie drgnie? Oczywiście, wymarzone efekty nie przychodzą od razu, poprzedza je bowiem ciężka, fizyczna praca. Jeśli jednak wiesz, że masz "czyste sumienie" i mimo prowadzenia życia w stylu fit Twój metabolizm nie chce współpracować, być może popełniasz kilka znanych, dietetycznych błędów. Zdarza się najlepszym! Zajrzyj więc do swojego jadłospisu oraz w tygodniowy, treningowy plan, by nanieść parę zdrowych poprawek i skutecznie podkręcić przemianę materii. Przygotowania do bikini body czas start!

6 najczęściej popełnianych błędów, które spowalniają metabolizm: 

1. Co spowalnia metabolizm? Niskokaloryczne śniadanie

Co spowalnia metabolizm? fot. Fotolia

Chcesz schudnąć, więc jesz mniej? Ta zasada nie powinna dotyczyć śniadania. Pierwszy posiłek jest najważniejszy spośród wszystkich w ciągu dnia, bowiem to on daje nam najwięcej energii. Im mniej siły będziesz mieć w godzinach porannych, tym bardziej będzie narastać w Tobie chęć ciągłego sięgania po niezdrowe przekąski. Niskokaloryczne śniadanie sprawi, że nie powstrzymasz się, gdy najdzie Cię wilczy głód. Lepiej zjeść więcej rano i spalić kalorie w trakcie wykonywania codziennych czynności, niż podjadać w godzinach popołudniowych i rzucić się na lodówkę tuż przed snem. Jogurt z owocami zostaw sobie na deser, by na pierwsze śniadanie zjeść bombę energetyczną o dużej zawartości błonnika - jak owsianka, jaglanka, czy granola z mlekiem.