Clochee - simply organic to nowa polska marka, która zadebiutowała na rynku w grudniu 2013 roku. Jak narodził się pomysł na jej powstanie? Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz, postanowiły stworzyć firmę podczas przyjacielskiego spotkania przy kawie.

Rozmawiałyśmy o tym, że zdecydowanie za długo wprowadzałyśmy poprzez skórę do węzłów chłonnych trujące substancje i czas wziąć sprawy w swoje ręce - stworzyć kosmetyki idealne.

Firma ma w swojej ofercie serię sześciu podstawowych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała. Należą do nich serum silnie nawilżające, krem nawilżająco-ujędrniający, wygłądzający olejek do demakijażu, łagodzący tonik antyoksydacyjny, odżywczy peeling cukrowy i lekki balsam nawilżający.

Produkty są wykonane ze 100% naturalnych składników pochodzenia roślinnego. Surowce, z których powstają kosmetyki posiadają gwarancję upraw ekologicznych oraz certyfikat Ecocert. Kompozycje wolne od szkodliwych substancji chemicznych są pozbawione, m. in. silikonów, olejów mineralnych, parafiny, parabenów, a także barwników i  aromatów syntetycznych, glikolu propylenowego.

Co istotne dla dbających o środowisko - opakowania kosmetyków nadają się do recyklingu, a także (w przypadku peelingu) są wykonane przy pomocy technologii d2w, powoduje to szybszą degradację słoika pod wpływem tlenu. 

Marka w ciągu kilku następnych miesięcy ma w planach wprowadzenie kolejnych pięciu produktów. Wszystkie informacje o składzie i właściwościach kosmetyków, filozofii firmy, a także sklep internetowy znajdziesz na www.clochee.com.