Drogi w e-commerce są trzy. Albo prowadzisz sprzedaż za pomocą swojego sklepu internetowego, albo przytulasz się do większych graczy na internetowym rynku i wprowadzasz swoje produkty do jego oferty (młode marki w Polsce korzystają na tej zasadzie np. z platformy Showroom). Gino Rossi wybiera drogę numer trzy i łączy obie opcje, by zwiększyć zasięg. Marka prowadzi własny sklep internetowy, ale korzysta też z innych e-commerce'owych szans. Właśnie jako pierwszy polski brand dołączyła do portfolio platformy Zalando, a dzięki temu nową kolekcję Gino Rossi będziecie mogli kupić także w sklepie ELLE.

W materiale prasowym czytamy:

Gino Rossi jest jedną z najwyżej cenionych polskich firm obuwniczych. Większość butów marki Gino Rossi produkowana jest w fabryce w Słupsku. Robert Schuetze, Country Manager Polski i Wielkiej Brytanii, podkreśla znaczenie wejścia tego producenta do oferty Zalando: „Bardzo cieszymy się, że posiadamy w naszym portfolio pierwszą rodzimą markę - Gino Rossi. Mamy nadzieję, że zarówno polscy i niemieccy klienci będą mogli z nami wspólnie promować polską modę w Europie”.

Przeszukaliśmy ofertę Zalando, żeby sprawdzić, jak kolekcja polskiej marki wygląda na tle całej oferty. To nasze ulubione modele: