Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA / Mat. prasowe

Mieszkanki Lolaville prowadzą zwykłe życie, a każdy ich kolejny dzień nie różni się specjalnie od poprzedniego. Do czasu. Wszystko zmienia się w momencie, gdy z nieba spadają lodowe kule, rozrzucając po mieście kolorowe torby Chimo. Oko Enyi nagle staje się niebieskie, a ciało Peng pokrywają dziwne znaki. Z klei Beth zaczyna mieć obsesje na punkcie UFO. 

Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA / Mat. prasowe

Czy w Lolaville rzeczywiście pojawili się kosmici? Czy może to inne nadprzyrodzone zjawisko? Oba tropy są złe. To BIMBAYLOLIZED - postawa i styl życia w duchu hiszpańskiej marki BIMBA Y LOLA.

Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA

By uchwycić ducha kampanii BIMBAYLOLIZED, marka już po raz kolejny nawiązała współpracę z wszechstronnie utalentowaną Petrą Collins. Artystka wyreżyserowała krótkometrażowy film, który wyróżnia charakterystyczna, analogowa estetyka i czarny humor. Spot utrzymany jest w ciepłych barwach, przywołujących na myśl pustynne zachody słońca. Ważnymi elementami mitycznej warstwy kampanii są też charakterystyczna gra światła i praca kamery, które w połączeniu z zastosowaną kolorystyką, oddają nastrój kultowych amerykańskich produkcji, takich jak To Die For, Twin Peaks czy Repo Man. 

Warto dodać, że w poprzedniej odsłonie kampanii marki przed kamerą stanęła Natasha Lyonne - aktorka, scenarzystka, reżyserka, producentka, mieszkanka Nowego Jorku, która wychowała się na ekranie. Podobnie jak bohaterki najnowszego spotu, jest kreatywna i nieposkromiona. 

BIMBA Y LOLA na sezon jesień-zima 2022

Ty też widzisz znaki tam, gdzie nie sięga wzrok innych? Jesteś odważna, żądna przygód i otwarta na to, co nieznane i odbiegające od normy? Wobec tego uosabiasz kampanię BIMBAYLOLIZED. 

Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA / Mat. prasowe

Kolekcja łączy różne kroje, kolory i wzory. Elementy garderoby w neutralnych odcieniach kontrastują z neonami, a paski i krata przeplatają się z printem kwiatowym, zwierzęcym czy nawet komiksowym. Wśród butów są kowbojki w kolorze krwistej czerwieni i niebieskie mule na obcasie ozdobione łańcuchem. Poza tym marka oferuje okulary przeciwsłoneczne i biżuterię w stylu Y2K. W kolekcji nie mogło zabraknąć też kultowej torby Chimo, która w tym sezonie przybrała nowe faktury, kształty oraz rozmiary.

Kampania BIMBAYLOLIZED marki BIMBA Y LOLA / Mat. prasowe