Gucci koronkowy biustonosz proponuje założyć pod prześwitującą koszulę, a bieliźniany gorset pod obszerne futro. Etro, pozostając wierne swojej stylistyce, szydełkowe staniki łączy z dzierganymi spódnicami wykończonymi frędzlami, a u Marca Jacobsa błyszczące, przypominające małe dzieła sztuki, braletki kontrastują z wysokimi platformami.

Zdaje się, że trend ten pokochały też gwiazdy. Na 10. urodziny ELLE.pl bieliznę jako główny element swoich stylizacji wybrały Magda Mołek (za jej strój odpowiada Karolina Limbach), Gaba Hair (pod oversizową marynarką miała na sobie wygodny set - biustonosz i kolarki), Osi Ugonoh (elastyczny krótki top zestawiła z kurtką i skórzaną spódnicą) oraz Karolina Sobańska (w jej przypadku biustonosz subtelnie wystawał spod luźnego kompletu). Wszystkie zdecydowały się na modele z najnowszej kolekcji marki Triumph.

Kolekcja bielizny Flex Smart

Inspiracją do stworzenia kolekcji byłyśmy my, kobiety, a dokładnie wielość i różnorodność ról społecznych, które odgrywamy. Tak samo jak każda z nas, bielizna Flex Smart jest wielozadaniowa, wszechstronna i wyjątkowa. 

Marce Triumph zależało na tym, by ten sam biustonosz, który zakładamy do pracy, zapewniał nam wysoki poziom komfortu także po godzinach, podczas treningu, na randce lub po prostu w domu (słowo – propozycje z tej kolekcji to jedne z niewielu, których nie chcemy zdjąć od razu po przekroczeniu jego progu). Bielizna Flex Smart jest bezszwowa, dzięki czemu idealnie przylega do skóry, a elastyczne wkładki w biustonoszach dopasowują się do kształtu i ruchów ciała. Ale to nie wszystko, ponieważ kolekcja dostosowuje się też do... warunków klimatycznych i stopnia intensywności aktywności fizycznej. Przewiewna dzianina przepuszcza powietrze i ma zdolność termoregulacji, czyli pomaga w utrzymaniu optymalnej temperatury ciała. Dodatkowo materiał ten cechuje się elastycznością, jest odporny na zagniecenia i szybko powraca do pierwotnej postaci. To oznacza, że bieliznę możemy bez obaw zwijać, składać i przechowywać w dowolny, wygodny dla siebie sposób. 

#ItsPersonal – kampania Triumph na sezon jesień-zima 2022

Premierze kolekcji Flex Smart towarzyszy kampania realizowana pod hasłem #ItsPersonal, której ambasadorką została wspomniana wcześniej Magda Mołek. Jednak skupiona jest nie tylko na bieliźnie. Obok niej, bohaterkami kampanii są trzy kobiety: Abby, Sianon, Akari i Charlotte. Celem było uchwycenie osobistych, spontanicznych momentów (zdjęcia zostały stworzone bez scenariusza i bez filtrów) z życia każdej z nich. Oddając głos kobietom, Triumph udowadnia, że indywidualność i osobiste wybory klientek są dla marki na pierwszym miejscu.