Wygląda na to, że Bershka w nadchodzącym sezonie pozostanie najmodniejszą marką dla najmłodszych klientek grupy Inditex. Jest bardziej odważna niż Stradivarius, a jednocześnie trochę tańsza niż Zara Trafaluc. Wizerunkowo natomiast zapowiada się jeszcze bardziej atrakcyjnie. Niemały w tym udział Karoliny Wąż (New Age Models), bohaterki najnowszej kampanii pt. YOLO (You Only Live Once). Polska modelka w zeszłym roku kilka razy gościła na łamach ELLE i jest rówieśniczką polskiej edycji magazynu (pamiętacie ją z osiemnastki ELLE?). Dlatego kibicujemy Karolinie wyjątkowo mocno i cieszymy się, że odnosi także komercyjne sukcesy.

W sklepach Bershka znajdziemy ciuchy inspirowane stylem street i blogosferą. W sklepach marki kupimy więc szorty w barwach kosmicznego pyłu nabijane ćwiekami, skóropodobne topy, kurtki w nadruki aqua punk i dżersejowe bluzy z napisami. Wśród dotatków rządzą czapki fullcap, duże sportowe kopertówki i etui na telefon zawieszone na łańcuszku. Bershka nie zapomniała też o bardziej eleganckiej wersji stylu street i dodała do kolekcji srebrzyste metaliczne spodenki i cekinowe topy.

Zobaczcie galerię - Bershka wiosna lato 2013