Na sezon jesień-zima 2013 Bershka przygotowała kampanię reklamową pod hasłem #Notsquare. Marka użyła tego zwrotu, aby podkreślić walory młodości: nonkonformizm, autentyczność i spontaniczność. #Notsquare emanuje realizmem oraz trendami zaczerpniętymi prosto z ulicy. Bershka inspiruje się dynamiką hipsterskiej subkultury. Za obiektywem stanął Henrik Purienne. Fotografie pokazują grupę młodych ludzi, którzy odkrywają miasto, a główną ideą zdjęć było oddanie ich bezpretensjonalności.

W najnowszej kolekcji warto zwrócić uwagę na tkaniny i wykończenia: pikowanepodszewki, sprasowanetrykoty, powycierane nadruki oraz skórzane elementy w różnych wariantach. Linia Bershki na jesień-zimę 2013 inspirowana jest stylem międzywojnia latami pięćdziesiątymi. Estetyka lat dwudziestych powraca dzięki tęczowym materiałom, winylowi i plastikowi. Druga tendencja bazująca na latach pięćdziesiątych, to przede wszystkim kobiece fasony z wyraźnie zaznaczoną talią, przezroczystościami oraz aplikacjami wykonanymi przez połączenie różnych odcieni tego samego koloru.

W kolekcji obuwia będą dominować oficerki, buty z męskim charakterem oraz ciężkie, asymetryczne botki. Torebki prezentują się w kilku odsłonach, między innymi nabite ćwiekami w rozmiarze maxi, futrzanestylu bowling oraz kopertówki ze zwierzęcymi nadrukami. Kolekcja biżuterii składa się z delikatnej linii bransoletek i naszyjników na cienkich łańcuszkach.

ZOBACZ film z kampanii:

 

 

ZOBACZ najnowszą kolekcję Bershki na sezon jesień-zima 2013 >>