Kariera Asi Piwki, zeszłorocznej debiutantki New York Fashion Week, powoli zaczyna się wzbogacać o zlecenia dla najpopularniejszych marek. Po wybiegach światowych tygodni mody, pokazach Alexandra Wanga, Marca Jacobsa, Oscara de la Renty, polska modelka świetnie daje sobie radę także w komercyjnej przestrzeni katalogów największych marek. Na swoim koncie ma m.in. lookbook Prabala Gurunga i Christophera Kane'a, ale nie odrzuca też zleceń od popularnych brandów z ekonomicznej półki. Klasyczna uroda i regularne rysy pozwalają jej z modelki high fashion wejść w rolę uniwersalnej twarzy odzwierciedlającej charakrer marki popularnej. [Asia Piwka - początek kariery >>]

Po polskim Arytonie w karierze Piwki przyszedł czas na skandynawskiego giganta H&M. Modelka pozuje w sierpniowej ofercie marki: ubraniach we wzory, denimowych koszulach i rockowych botkach. I chociaż lookbook nie jest wiodącą globalną kampanią, to kontrakt z H&M świadczy o rosnącej skali popularności Piwki. Warto przypomnieć, że w 2010 i w 2011 roku zlecenie od skandynawskiego giganta przyjęła Anja Rubik, która była wtedy na szczycie kariery.

Asia Piwka w lookbooku H&M, sierpień 2013 - zdjęcia >>